هواداران وحید چیره دست

هواداران وحید چیره دست

یگانه ستاره آسمان شعبده بازی کشور

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 8415
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1




تشکر

با تشکر فراوان از استاد وحید چیره دست که عکس ها و اطلاعات خویش را در اختیار من گذاشت

تا احساساتم را به این شکل بیان کنم .



نظرات شما عزیزان:

چشمسبز
ساعت8:38---12 فروردين 1391
سلام
سال جديد و بهار مبارك بر شما باد
الهي كه سلامت بموني با دلي شاد

باميد بهروزي بيشتر در سال نو چشمسبز

با تشكر امیدوارم منظور از شراب همان مایه حیات انسانی یعنی معرفت باشد


رامین (بی کران)
ساعت0:12---26 اسفند 1390
علی آقا سلام ، ببخشید یه سوال داشتم وحید چیره دست تو تهران هم برنامه میزاره یا نه ؟ میشه در صورت بودن برنامه به من اطلاع بدی ؟ ممنون .

h.a
ساعت17:01---12 اسفند 1390
salam ali aga alist be manam sar bezan .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نامورزاده تاريخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من علی نامورزاده ساکن اقلید از استان فارس شدیدا علاقمند به شعبده بازی هستم و برای همه هنرمندان این رشته احترام خاصی قائلم اما نمی توانم علاقه زیاد خود به برترین شعبده باز جوان کشور / وحید چیره دست / رو پنهان کنم و بخاطر همین این وبسایت رو با همه نواقص و ایرادهاش تنظیم کرده و به این روش علاقه خود را به ایشان نشان می دهم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to havadarevahid.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com